Telewizory LED, LCD, 4K zapewniają wysoką jakość obrazu z dodatkową możliwością jego oglądania w trzech wymiarach, przy użyciu odpowiednich, dedykowanych okularów (aktywnych lub pasywnych). Technologie 4K UHD sprawia, ze obraz wydaje sie być tak blisko, jakby można było go dotknąć czy też uczestniczyło się w wydarzeniach oglądanych na ekranie. Dzięki tej technologii zyskujemy piękny i szczegółowy obraz. Porównaj najważniejsze parametry takie jak: przekątna ekranu, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania czy dźwięk i wybierz telewizor odpowiedni dla siebie!

Philips 55PUS7502 czy Sony KD-55X8509

Wynik

Brak zwycięzcy
Sprawdź cechy obu produktów i zdecyduj sam
Philips 55PUS7502
Sony KD-55X8509
Remis

Cechy

Philips
Philips 55PUS7502
czy
Sony
Sony KD-55X8509
DANE PODSTAWOWE
Producent
Philips
Producent
Sony

Opinie

100% poleca ten produkt

Philips 55PUS7502
  1. "Witaj. Może i ja opowiem przygodę z modelem 7502 i wadą matrycy. Dzień po zakupie zauważyłem ukośną pionową łunę od góry ekranu idąca do środka. Jakieś 15cm. Zareklamowałem ( trzeba było oddać z tytułu 14dni ) i łaskawie po mega kuriozalnej sytuacji dojechał kierowca z serwisu z Radomia. Brak słów co do samego serwisu. Dzień wcześniej dzwoniłem na infolinię z prośbą czy długo mam jeszcze oczekiwać aż łaskawie ktoś podjedzie z serwisu. Po 3 tygodniach zmienili serwis, a na drugi dzień pojawił się kurier po TV. Teraz najlepsze... Do tej pory mam beke z tych ludzi. Kierowca który przyjechał był z Radomia i miał rzekomo anulowane zlecenie przez sklep Euro gdzie również pracują fantastycznie ludzi. Sklep ten wycofał zlecenia, ale niestety kierowca nie został uprzedzony na czas i jechał jakieś 500km żeby wypić kawę... Tak kultura osobista, której powinni uczyć się niektórzy wymagała właśnie takiego zachowania. Wyjaśniliśmy z kierowcą co i jak. Zobaczył wadę TV, zrobił szczegółowo opis jak i kilka fotek... podał mi adres mailowy i zabrał TV. Na adres ten wysłano moje filmy plus zdjęcia ( dodatkowo źle podpięte wejście HDMI zrywanym sygnał HDR co kilka sekund ). Czekam... czekam miesiąc. W serwisie MIK Radom przez xx prób nikt nie odbiera telefonu. Status naprawy naprawa, wymiana i tak w kółko Macieju!!! Dzwonię na infolinię Philipsa ze skargą, co to kuźwa ma być? Serwis Czy Monpolowy? Żenada tak mieć wyjeb...! Panowie przechodzimy do meritum. Dzwonię kierowca dzień później... Jadę do Pana z TV. Hahahaha... Ale jak? Bez zapowiedzi. Tak. Zrobili format i aktualizacje. Nic nie widać gołym okiem. Kierowca - kurier mnie informuje co ma wspólnego z naprawą TV tyle co ja z wynikami naszych orłów Nawałki. Skandal!!! Wymienili HDMI i piszą że ekspertyza przeprowadzona nie wykazała żadnych uchybień. Każdy kto przychodził do mnie pierwsze co mówił, ale pasek dziwny. Rekalmujesz? Dzwonię do sklepu i mówię to jest pomyłka. Wasza obsługa jak i serwis. Ludzie przez to, że serwis łaskawie nie odbierał i miał mnie w ***** tak samo jak i wy straciłem możliwość oddania TV. Napisałem list do centrali Philipsa. Po 3 tygodniach odpowiedź. Po przeprowadzonej ekspertyzie.... Hahahaha... Banda nie dokończę czego. Bo szkoda słów na traktowanie zwykłych konsumentów dzięki którym ta marka jeszcze funkcjonuje. TV sprzedałem po pół roku za 3000pln płacąc za niego 5000pln. Brawo TP Vision, brawo MIK! p.s. Chodzi o to, żeby takie problemy rozwiązywać, a nie udawać, że wszystko jest OK. Później opinie kurzu czy jakiejś aktualizacji nie biorą się z tyłka. Dlatego trzeba słuchać każdego i chociaż okazać chęć współpracy. Nie jest to wcale aż takie trudne."

    Opinie napisał(a) anymous dnia

  2. Pierwszy i ostatni Philips jaki kupiłem. - matryca fatalna (ogromny clouding,dodatkowo widoczna jakaś krecha cięcia panelu) - upłynniacze praktycznie bezużyteczne (działają na każdym poziomie regulacji tak agresywnie że lepiej je wyłączyć ...) - płynność fatalna pomimo matrycy 120 Hz ponieważ nie można ustawić jej pod siebie przez kiepsko działające systemy upłynniacza ... - głośniki charczą i słabo grają - nie odtwarza YT w 4K - brak DTS - fatalny zamulony i powolny android - nie współpracuje prawidłowo z żadnym z kilku dysków HD Zanim kupisz Philipsa poszukaj opinii - większość modeli wygląda dobrze tylko na papierze !!!!

    Opinie napisał(a) oinunaj dnia

  3. Nigdy więcej Philipsy.Od początku brak DTS.W szybkich scenach obraz rozmyty.W nocy matryca świeci na szaro.Android z każdą aktualizacją działa coraz wolniej i gorzej.Porazka na całej linii....

    Opinie napisał(a) musik dnia

0% poleca ten produkt

Sony KD-55X8509
  1. Czy ktoś znalazł sposób na nagrywanie programów na tym TV? Miało być pół roku temu dodane, ale ciągle nie ma tej funkcji i Sony odkłada termin jej wprowadzenia w nieskończoność. Pomóżcie, bo jakaś masakra z tym nagrywaniem.

    Opinie napisał(a) Paweł dnia

  2. Ludzie, nie dajcie się zmanipulować, nie ufajcie pozytywnym opiniom, które tu ludzie wypisują. Pewnie są świadomi błędu jaki popełnili, być może namówili swoje rodziny na wydatek swoich wszystkich oszczędności i teraz nie mogą im w oczy spojrzeć, więc próbują szukać tu pocieszenia. Ja też wywaliłem na niego kasę odkładaną przez wiele miesięcy i wiem jak to boli! Posłuchajcie własnego rozumu i pobawcie się tym telewizorem w sklepie. Wydrukujcie sobie litanię błędów, które ktoś tu wypisał i na własne oczy przekonacie się, że większość z nich nadal nie działa, albo się sypie. Mnie też zapewniano w sklepach, że to najlepszy telewizor na rynku, że plotki w internecie o krzaczącym się androidzie to bzdury. Dałem się namówić, bo była promocja 14%. I pewnie nie żałowałbym zakupu, gdyby wszystko w tym tv działało jak trzeba. Niestety to co piszą w necie to prawda, telewizor chrzani się cały czas i właściwie jedyna metoda, żeby w ogóle go używać, to włączyć i się nie dotykać. Najlepiej nawet go nie wyłączać, bo też potrafi się zawiesić! A wystarczy trochę mocniej pogrzebać w funkcjach smart, żeby doprowadzić go do stanu totalnej rozsypki. Najbardziej żałuję, że nie kupiłem przez internet, bo odesłałbym go jeszcze tego samego dnia gdy go kupiłem!!! Czuję się okłamany przez sprzedawców i producenta. Granda!

    Opinie napisał(a) *****klient dnia

  3. Po pierwsze to widzę tu literówkę w nazwie - powinno być Sony KD-55X8509C. Mam nadzieję, że piszę opinię w prawidłowym miejscu, ale innego nie znalazłem. Po drugie - Android to porażka i do tego będę głównie nawiązywał. Jak to się mówi "nieszczęścia chodzą parami". Parę miesięcy temu padł nam wysłużony TV w salonie. Skusiliśmy się na Philipsa z Ambilight. Radość trwała 2 tygodnie, bo szlag nas trafił i zwróciliśmy go do sklepu. Wymieniliśmy na LG ale trafiliśmy na felerny egzemplarz w którym nie świecił cały pasek pikseli. Mogliśmy czekać kilka dni na wymianę w serwisie, albo znowu oddać go do sklepu. Oddaliśmy i tym razem padło na Sony. Wróciliśmy do Androida i od razu przypomniały się wszystkie problemy, które przerabialiśmy w Philipsie. Ale tym razem przynajmniej matryca była w porządku, więc cierpliwie czekaliśmy na aktualizacje, żeby chociaż ten Android przestał się wieszać. Wielkim błędem było powieszenie TV na ścianie, bo zabrakło mi kabla i musiałem ukryć wtyczkę w listwie kablowej. Teraz co kilka dni muszę nurkować za szafkę, żeby wypiąć wtyczkę gdy TV się zawiesi. Strasznie to upierdliwe, a niestety wiesza się regularnie, mimo najnowszych aktualizacji z grudnia. Być może to problem karty CI+, ale nie mam dekodera, więc trudno mi ocenić. Wkurza mnie, że Sony co jakiś czas wypuszcza poprawkę, która naprawia jakiś problem, a psuje kilka innych. Teraz telewizor potrafi się zawiesić przy zmianie kanału. Jeśli ktoś ma dekoder, to pewnie nie odczuje tego problemu. Najbardziej irytujące jest to, że od samego początku nie mogę nic nagrywać a na stronie Sony wyczytałem, że ta funkcja zostanie wprowadzona dopiero na wiosnę 2016 roku! W sypialni mamy stary 32" telewizor i on takie rzeczy potrafił od początku, a tu wielkie, drogie Sony nie potrafi! Masakra jakaś. Tyle jeśli chodzi o system. Jakość obrazu bardzo ładna, ale szczerze mówiąc nie widzę żadnej różnicy między Philipsem i LG, które miałem wcześniej. No może w LG fajniej się oglądało pod kątem. Sony muszę lekko wyginać na wieszaku w zależności od pozycji z której oglądam, bo trochę blakną kolory. Reszta rzeczy przy normalnym oglądaniu TV i filmów praktycznie identyczna - po przesiadce z 5-letniego LCD na Philipsa przeżyłem szok, ale zmiana kolejno na LG i Sony niczego już nie zmieniła, bo każdy ma obraz bardzo dobrej jakości. Jedynie wkurza to, że system jest tak niedopracowany. Ogólnie odradzam, chyba że macie małe dzieci, które będą nurkowały za szafką i wyciągały wtyczkę z gniazdka. W szkolnej skali 1-5 daję dwóję, bo na tle Philipsa i LG praktycznie nie wyróżnia się niczym, a Android daje popalić.

    Opinie napisał(a) Mazda6 dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki