Telewizory LED, LCD, 4K zapewniają wysoką jakość obrazu z dodatkową możliwością jego oglądania w trzech wymiarach, przy użyciu odpowiednich, dedykowanych okularów (aktywnych lub pasywnych). Technologie 4K UHD sprawia, ze obraz wydaje sie być tak blisko, jakby można było go dotknąć czy też uczestniczyło się w wydarzeniach oglądanych na ekranie. Dzięki tej technologii zyskujemy piękny i szczegółowy obraz. Porównaj najważniejsze parametry takie jak: przekątna ekranu, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania czy dźwięk i wybierz telewizor odpowiedni dla siebie!

Philips 55PUS6262 czy Philips 55PUS7502

Wynik

Brak zwycięzcy
Sprawdź cechy obu produktów i zdecyduj sam
Philips 55PUS6262
Philips 55PUS7502
Remis

Cechy

Philips
Philips 55PUS6262
czy
Philips
Philips 55PUS7502
DANE PODSTAWOWE
Producent
Philips
Producent
Philips

Opinie

100% poleca ten produkt

Philips 55PUS6262
  1. Bardzo fajny telewizor z naturalnymi kolorami w przystępnej cenie. Smart sprawnie działa Netflix, YouTube nie zamula mam łącze 30mb/s. podłączyłem bezprzewodową klawaiture i wszystko ładnie śmiga na przeglądarce. Jak ktoś szuka dobrego Tv z naturalnymi kolorami a nie kolejnej "żarówki" i tak aby wszystko przyjemnie działało to jest to strzał w 10.

    Opinie napisał(a) Sebastian dnia

  2. Na wstępie jest to TV za 2099zł więc nie porównujmy go do OLED-ów za 5-6tyś zł. Na początku miałem upatrzonego Philipsa 6561 po wizycie w sklepi już mieliśmy kupić 7502. Ale na końcu w ME zobaczyliśmy ten TV dziewczynie sie spodobał no i za taka kase nie szkoda jak się zepsuje za 2/3 lata. Trochę się obawiałem bo czytałem tu opinie że TV tragiczny itp. A jak przyszedł byłem mega zaskoczony. Fakt pobawiłem sie ustawieniami, wyłączyłem te sztuczne upłynniacze ruchu. Jak będę miał czas to pobawię się kolorami ale póki co się wstrzymuję. Zalety: -cena -podświetlenie -o dziwo dźwięk (a byliśmy nastawieni, że będzie trzeba kupić sundbara) Wady: -trochę wolne przełączanie kanałów -funkcje smart są średnie dlatego zamówiłem TV Box i pilot z klawiaturą.

    Opinie napisał(a) Dominik dnia

  3. Pierwsze Wrażenie Dzisiaj wyciągnąłem z pudełka szok piękny srebrny kolor ramek designerska podstawka. Poskladałem załączyłem. Obraz znakomity ambilight dodaje 10 cali temu telewizorowi. Piękne kolory odrazu załączyłem neta bo ktoś tam pisał że rozłącza testowałem 1 godz nieprawda. Zero zawiechy. Telewizor za te pieniądze godny polecenia. Działa bardzo szybko. Smart znakomity. Miracast świetnie działa. Jedynie może brakuje pilota Smart. Ale jest aplikacja na telefon. Dodam że nie gram w żadne gry więc nie mogę się wypowiedzieć na temat płynności. Ale do telewizji NC+ nie ma sensu przepłacać.Pozdrawiam wszystkich. Opiszę później wrażenia po jakimś czasie

    Opinie napisał(a) Iwanix dnia

100% poleca ten produkt

Philips 55PUS7502
  1. "Witaj. Może i ja opowiem przygodę z modelem 7502 i wadą matrycy. Dzień po zakupie zauważyłem ukośną pionową łunę od góry ekranu idąca do środka. Jakieś 15cm. Zareklamowałem ( trzeba było oddać z tytułu 14dni ) i łaskawie po mega kuriozalnej sytuacji dojechał kierowca z serwisu z Radomia. Brak słów co do samego serwisu. Dzień wcześniej dzwoniłem na infolinię z prośbą czy długo mam jeszcze oczekiwać aż łaskawie ktoś podjedzie z serwisu. Po 3 tygodniach zmienili serwis, a na drugi dzień pojawił się kurier po TV. Teraz najlepsze... Do tej pory mam beke z tych ludzi. Kierowca który przyjechał był z Radomia i miał rzekomo anulowane zlecenie przez sklep Euro gdzie również pracują fantastycznie ludzi. Sklep ten wycofał zlecenia, ale niestety kierowca nie został uprzedzony na czas i jechał jakieś 500km żeby wypić kawę... Tak kultura osobista, której powinni uczyć się niektórzy wymagała właśnie takiego zachowania. Wyjaśniliśmy z kierowcą co i jak. Zobaczył wadę TV, zrobił szczegółowo opis jak i kilka fotek... podał mi adres mailowy i zabrał TV. Na adres ten wysłano moje filmy plus zdjęcia ( dodatkowo źle podpięte wejście HDMI zrywanym sygnał HDR co kilka sekund ). Czekam... czekam miesiąc. W serwisie MIK Radom przez xx prób nikt nie odbiera telefonu. Status naprawy naprawa, wymiana i tak w kółko Macieju!!! Dzwonię na infolinię Philipsa ze skargą, co to kuźwa ma być? Serwis Czy Monpolowy? Żenada tak mieć wyjeb...! Panowie przechodzimy do meritum. Dzwonię kierowca dzień później... Jadę do Pana z TV. Hahahaha... Ale jak? Bez zapowiedzi. Tak. Zrobili format i aktualizacje. Nic nie widać gołym okiem. Kierowca - kurier mnie informuje co ma wspólnego z naprawą TV tyle co ja z wynikami naszych orłów Nawałki. Skandal!!! Wymienili HDMI i piszą że ekspertyza przeprowadzona nie wykazała żadnych uchybień. Każdy kto przychodził do mnie pierwsze co mówił, ale pasek dziwny. Rekalmujesz? Dzwonię do sklepu i mówię to jest pomyłka. Wasza obsługa jak i serwis. Ludzie przez to, że serwis łaskawie nie odbierał i miał mnie w ***** tak samo jak i wy straciłem możliwość oddania TV. Napisałem list do centrali Philipsa. Po 3 tygodniach odpowiedź. Po przeprowadzonej ekspertyzie.... Hahahaha... Banda nie dokończę czego. Bo szkoda słów na traktowanie zwykłych konsumentów dzięki którym ta marka jeszcze funkcjonuje. TV sprzedałem po pół roku za 3000pln płacąc za niego 5000pln. Brawo TP Vision, brawo MIK! p.s. Chodzi o to, żeby takie problemy rozwiązywać, a nie udawać, że wszystko jest OK. Później opinie kurzu czy jakiejś aktualizacji nie biorą się z tyłka. Dlatego trzeba słuchać każdego i chociaż okazać chęć współpracy. Nie jest to wcale aż takie trudne."

    Opinie napisał(a) anymous dnia

  2. Pierwszy i ostatni Philips jaki kupiłem. - matryca fatalna (ogromny clouding,dodatkowo widoczna jakaś krecha cięcia panelu) - upłynniacze praktycznie bezużyteczne (działają na każdym poziomie regulacji tak agresywnie że lepiej je wyłączyć ...) - płynność fatalna pomimo matrycy 120 Hz ponieważ nie można ustawić jej pod siebie przez kiepsko działające systemy upłynniacza ... - głośniki charczą i słabo grają - nie odtwarza YT w 4K - brak DTS - fatalny zamulony i powolny android - nie współpracuje prawidłowo z żadnym z kilku dysków HD Zanim kupisz Philipsa poszukaj opinii - większość modeli wygląda dobrze tylko na papierze !!!!

    Opinie napisał(a) oinunaj dnia

  3. Nigdy więcej Philipsy.Od początku brak DTS.W szybkich scenach obraz rozmyty.W nocy matryca świeci na szaro.Android z każdą aktualizacją działa coraz wolniej i gorzej.Porazka na całej linii....

    Opinie napisał(a) musik dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki