Telewizory LED, LCD, 4K zapewniają wysoką jakość obrazu z dodatkową możliwością jego oglądania w trzech wymiarach, przy użyciu odpowiednich, dedykowanych okularów (aktywnych lub pasywnych). Technologie 4K UHD sprawia, ze obraz wydaje sie być tak blisko, jakby można było go dotknąć czy też uczestniczyło się w wydarzeniach oglądanych na ekranie. Dzięki tej technologii zyskujemy piękny i szczegółowy obraz. Porównaj najważniejsze parametry takie jak: przekątna ekranu, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania czy dźwięk i wybierz telewizor odpowiedni dla siebie!

Philips 32PHH4100 czy Sony KDL-55XE7005B

Wynik

Brak zwycięzcy
Sprawdź cechy obu produktów i zdecyduj sam
Philips 32PHH4100
Sony KDL-55XE7005B
Remis

Cechy

Philips
Philips 32PHH4100
czy
Sony
Sony KDL-55XE7005B
DANE PODSTAWOWE
Producent
Philips
Producent
Sony

Opinie

100% poleca ten produkt

Philips 32PHH4100
  1. Posiadam go od 8 m-cy. Działa bezproblemowo. Obraz i dźwięk jest bardzo dobry a pilot jest czytelny i intuicyjuny. Trochę brakuje mi 3-go hdmi ale wiedziałem co kupuję.

    Opinie napisał(a) Adam dnia

  2. Telewizor mam już pół roku szukałem czegoś niedrogiego i w miarę dobrego telewizora i polecili mi ten właśnie telewizor ogólnie ok obraz zyleta nie gubi Sygnału (mam zwykłą dvbt i antenę pokojową) tu jest ok design też jest fajny smukły i kompaktowe rozmiary więc można ustawić telewizor pod kazdym kątem wiec ok tylko trochę za cichy ogólnie wart polecenia

    Opinie napisał(a) dnia

  3. Polecam

    Opinie napisał(a) Mariusz dnia

100% poleca ten produkt

Sony KDL-55XE7005B
  1. Produkt zgodny z opisem. Wszystko super. Polecam!!!

    Opinie napisał(a) Maciej dnia

  2. Telewizor godny polecenia, ładny ekran, intuicyjne menu,

    Opinie napisał(a) Patrycja dnia

  3. Witam Telewizor zakupilem dzis w media markt. Obraz dzwiek ok. Jednak polaczenie sie z telefonem i z internetem dla tego telewizora to rzecz niemozliwa. Od 4 godzin walcze aby to skonfigurowac i nic. Jade oddac go bo przeciez to sa jaja zeby produkowac i sprzedawac takie go.... i jeszcze wmawiac ludzia ze obraz wystarczy mamy 21 wiek Nie polecam telewizorow sony chyba ze ktos nie laczy sie z internetem i nie laczy telewizora z telefonem. TRAGEDIA

    Opinie napisał(a) aRTUR dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki