Telewizory LED, LCD, 4K zapewniają wysoką jakość obrazu z dodatkową możliwością jego oglądania w trzech wymiarach, przy użyciu odpowiednich, dedykowanych okularów (aktywnych lub pasywnych). Technologie 4K UHD sprawia, ze obraz wydaje sie być tak blisko, jakby można było go dotknąć czy też uczestniczyło się w wydarzeniach oglądanych na ekranie. Dzięki tej technologii zyskujemy piękny i szczegółowy obraz. Porównaj najważniejsze parametry takie jak: przekątna ekranu, rozdzielczość, częstotliwość odświeżania czy dźwięk i wybierz telewizor odpowiedni dla siebie!

Philips 32PHH4100 czy Philips 65PUS8102

Wynik

Brak zwycięzcy
Sprawdź cechy obu produktów i zdecyduj sam
Philips 32PHH4100
Philips 65PUS8102
Remis

Cechy

Philips
Philips 32PHH4100
czy
Philips
Philips 65PUS8102
DANE PODSTAWOWE
Producent
Philips
Producent
Philips

Opinie

100% poleca ten produkt

Philips 32PHH4100
  1. Posiadam go od 8 m-cy. Działa bezproblemowo. Obraz i dźwięk jest bardzo dobry a pilot jest czytelny i intuicyjuny. Trochę brakuje mi 3-go hdmi ale wiedziałem co kupuję.

    Opinie napisał(a) Adam dnia

  2. Telewizor mam już pół roku szukałem czegoś niedrogiego i w miarę dobrego telewizora i polecili mi ten właśnie telewizor ogólnie ok obraz zyleta nie gubi Sygnału (mam zwykłą dvbt i antenę pokojową) tu jest ok design też jest fajny smukły i kompaktowe rozmiary więc można ustawić telewizor pod kazdym kątem wiec ok tylko trochę za cichy ogólnie wart polecenia

    Opinie napisał(a) dnia

  3. Polecam

    Opinie napisał(a) Mariusz dnia

0% poleca ten produkt

Philips 65PUS8102
  1. Moją reklamację wysłałem do Kikiego, 3.08 wpłynęła do jego sklepu, na początku września ustaliliśmy, że załatwi sprawę i w dwa dni z przeprosinami będzie sprawa załatwiona. Cały czas czekam, godnie z prawem ponieważ nie udzielił mi oficjalnej odpowiedzi w ciągu dwóch tygodni reklamacja powinna być uznana. Opinia o waszym ulubionym sprzedawcy Philipsa Kikim vel Locoloco vel Duch 87 oraz wadliwym 8102 :"W ubiegłym tygodniu miał być w Poznaniu i załatwić sprawę ale nie załatwił powiedział, że w tym tygodniu na 100% będzie i to w dodatku z trasy do Gdańska (z poznania do Gorzowa jest 150 km z Gdańska jakieś 400 liczą w jedną stronę), mówiłem Ci KIKI, że nie ściemniaj, że z Gdańska przyjedziesz i zapewniałeś , że przyjedziesz i znowu Cie nie ma. Chciałem to załatwić prywatnie poza forum ale nie dajesz mi wyboru dużego, zaraz będzie 3 miesiące od wpłynięcia reklamacji. W poniedziałek sprawę zgłaszam do UOKIK." Napisałem w międzyczasie ponad 30 wiadomości na priv, z bilingów mi wychodzi ponad 50 połączeń z KIKI-m święty straciłby cierpliwość."

    Opinie napisał(a) anymous dnia

  2. Kolejna ciekawostka z netu :" Tak jak już pisałem wcześniej. BOK firmy Philips to się nadaje do przyjmowania zamówień na pampersy, a nie do obsługi klienta dzięki którym tak naprawdę mają na chleb. Tak jak mnie potraktował serwis MIK jak i sklep Euro gdzie również pracują za przysłowiowe śrubki powinni zmienić na w/w branżę, a nie za profesjonalną obsługę jak i sprzedaż. Jakoś Sony nie robił z tym problemów. Wadliwa konstrukcja TV jakim są zapewne wspaniale spasowane boki tej klasy Premium nie przekonuje firmy TP Vision do wymiany czy też wyczyszczenia matrycy. A później się dziwią, że komentarze są takie a nie inne. Rozumiem TV za 1399pln może mieć taką konstrukcję, ale przecież model 8102 to The bestTV 2017. Wiem wiem... jak każdy ma wady, nie ma TV bez wad. Tak, ale żeby robaczki! Śmiech i wyjeb...w klienta. Tematy trzy: - nierównomierne podświetlenie (ok 15%-20% matrycy) - przebija szachownica podświetlenia; - nietrzymanie parametrów obrazu - to, co zgłaszało kilku z Was - po kilka razy czasem trzeba zmieniać tryb, aby w końcu zaaplikował te, jakie były w konkretnym trybie zapisane (dot. m.in. jasności - raz jaśniej, raz ciemniej, mimo, że czujnik światła i tryby eko wyłączone); - przebijanie/rwanie obrazu - wygląda jak by 0,5s - 1s przełączał źródło obrazu na inne; - gubienie sygnału w 'passthrough" po SPDIF i brak DTS (gdzie być powinno)."

    Opinie napisał(a) anymous dnia

  3. Znalezione w necie : Szanowni koledzy, Telewizor Philips 65PUS8102 zakupiłem miesiąc temu specjalnie na mundial. Niestety mam nie spasowaną tylną obudowę z wystającymi rogami, na początku myślałem że tak powinno być , że to nie wada i nawet specjalnie mi to nie przeszkadzało przecież liczy się dobry obraz... Co do obrazu to od początku użytkowania zauważyłem niewielką (linie, cień, pasek) lecący z góry na dół jakby z jednej strony tej linii obraz był jaśniejszy a z drugiej ciemniejszy na każdym źródle(dvb-t, hdmi, internet) tak samo i w tym samym miejscu . Najbardziej zauważalne i denerwujące jest to właśnie podczas oglądania meczów i dynamicznych scen. Pomyślałem że mam złe ustawienia i zacząłem kalibracje (podziękowania forumowiczom za pomoc i przesłanie swoich ustawień) ale to nie pomogło. Zacząłem aktualizować, również bez skutku. Po przeglądaniu forum stwierdziłem, że nie będę krytykował gdyż może trafił mi się wadliwy egzemplarz i po mimo tego że mundial trwa postanowiłem zgłosić reklamacje w ramach rękojmi do sklepu na wadę matrycy. Zaznaczając że chce nowy sprawny ten model telewizora a nie np zwrot kasy. Serwisant z Tele Radio Video 81-609 GDYNIA poprosił o zdjęcie odpisałem: "Niestety wady matrycy na zdjęciu nie widać gdyż zauważalna jest podczas dynamicznych scen np. meczu." Już zasugerował że jak wady nie widać to niema problemu, przekazałem że jak przyjedzie to zobaczy. Po przyjeździe pytam czy te rogi tak powinny odstawać i czy obudowa nie powinna być spasowana dostałem odpowiedź że nie wie, zrobi zdjęcia i zapyta się w serwisie. Włączył jakieś plansze na yt i mówi że problemu nie widać po raz kolejny powtarzam że najbardziej widoczna jest podczas meczu i jak mu włączyłem mecz i pokazałem to potwierdził jej występowanie. Zadecydował że wysyła do serwisu. Zgadnijcie jaka była opinia serwisu "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania." Oburzony zadzwoniłem do działu reklamacji najpierw sklepu a później Philipsa. Pani z Philipsa poinformowała mnie że może to być spowodowane podświetleniem tego telewizora i jest zgodne ze specyfikacją. Jeżeli faktycznie tak jest to przestrzegam wszystkich przed zakupem tego telewizora no chyba że komuś nie przeszkadza jasny pasek w TV za 6-7 tyś zł. to telewizor super. Ja najadłem się wstydu zapraszając znajomych na oglądanie meczu "na nowym z świetnym obrazie telewizorze". Dostałem opinie że pieniądze wyrzucone w błoto. Pomóżcie proszę czy tak faktycznie może być ? czy u was też występują takie paski? co dalej z tym zrobić czy zlecać ekspertyzę niezależnej firmie choć gołym okiem widać te linię? Oddać sprawę do kancelarii czy rzecznika praw konsumenta?

    Opinie napisał(a) anymous dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki